MELLEARN KONFERENCIA REGISZTRÁCIÓ
-
Legutóbbi bejegyzések
- Felnőttkori Alapkészségek
- Oktatás és képzés az EU-ban és itthon – a Tempus Közalapítvány szakpolitikai hírlevele – KÜLÖNSZÁM
- Felsőoktatási LLL: Új kihívások és megoldások – A modellváltás és COVID Pandémia hatásai. 2022. június 8. Milton Friedman Egyetem
- Szeretettel meghívjuk az“EURÓPAI, REGIONÁLIS, ÉS NEMZETI IDENTITÁS” konferenciára, mely a Milton Friedman Egyetem és a Francia Intézet közös szervezésében kerül megrendezésre.
- Oktatás és képzés az EU-ban és itthon – a Tempus Közalapítvány szakpolitikai hírlevele – KÜLÖNSZÁM
International Journal of Lifelong Education
- Lifelong education trajectories and futures in Ghana: issues of policy, ideology and practice
- Skills mismatch in the agricultural labour market in Benin: vertical and horizontal mismatch
- Aligning skills and lifelong learning for human-centred sustainable development
- Caliban’s dance
- Correction
- Legitimisation of non-participation in adult education and training: the situational logic of decision-making
- Critical reflection, spirituality and professional practice
- Teaching and learning about family literacy and family literacy programs
- Schooling party life – A frame analysis of Spanish left parties’ intra-party education
- Stakeholders’ participation in adult education programme development in Ethiopia
UNESCO Institute for Lifelong Learning
- UNESCO Institute for Lifelong Learning (UIL): annual report, 2021
- New issue of IRE: Radical futures and the role of education
- Wilfredo Laracuente: 'Higher education saved my life'
- A transformative agenda: outcomes of the CONFINTEA VII regional preparatory conferences
- UIL co-organizes a conference on Informal Language Learning and Media for Refugees and Migrants in the Nordics
- Blog: Adult learning and education, work and a sustainable future
- Roundtable ‘How can higher education institutions be transformed into lifelong learning institutions? Strategic reflections and discussions'
- Roundtable 'Higher education institutions as change agents for sustainable development – Three approaches in practice'
- 4th Validation of Prior Learning Biennale
- UIL Blog: 'Lifelong learning at the crossroads - Migration, diversity and inclusion'
EPALE Magyarország
Szakmai folyóiratok
Felnőttképzési Szemle: http://epa.oszk.hu/01200/01251
Neveléstudomány: http://nevelestudomany.elte.hu/
Szakképzési Szemle: http://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=447
Tudásmenedzsment: http://kpvk.pte.hu/content/megjelent-szamok-tudasmenedzsment
EDUCATIO: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio.php
International Journal of Lifelong Education: http://www.tandfonline.com/loi/tled20
International Review of Education:
ELM MAGAZINE: http://www.elmmagazine.eu/theme-issues/
Opus et Educatio: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU