Új HERJ lapszám a munkahelyi tanulásról az ASEM LLL HUB RN2 on Workplace Learning közreműködésével

Új HERJ lapszám a munkahelyi tanulásról az ASEM LLL HUB RN2 on Workplace Learning közreműködésével

Részletek:

Megjelent a HERJ – Hungarian Educational Research Journal legújabb száma a munkahelyi tanulás változó környezetéről és ennek aktuális jelenségeiről. Az ASEM LLL Hub Research Network2 részőről Karen Evans, Helen Bound és Erdei Gáboer szerkesztésében gondozott gyűjtés írásai a munkaelyi tanulás néhány izgalmas tényezőit elemzik, különös tekintettel a munkahelyi tanulások átalakuló világát érintő kihívásokra.

A tematikus írások az alábbi témákat hozzák előtérbe:

– Reconsidering the nature of the learning space in practically-based higher education: Innovative approaches to higher education in the UK context

– Internship learning as transactional sociomaterial experiences in media industry: What do undergraduate interns tell us?

– Creating spaces for engagement in meaningful activities

– Driving employee-driven innovation through workplace learning: The story of Singapore SMEs

– Researching informal workplace learning in the context of remote working in the post COVID-19 world

Ezeket kutatási elemzések követik az alábbi kontextusokban:

– The self-willed child – Basic needs and education in post-mythic times • Outlines of a responsive pedagogy

– Professional competencies and the continuing professional development needs of Technical, Vocational Education and Training (TVET) teachers in Kenya

Végül könyvismertetések/ book-review következnek:

– Pendulum Movements – History teaching in Hungary

– Bildungsbenachteiligung und Bildungserfolg: Roma im ungarischen Bildungssystem

A HERJ legújabb lapszáma hozzáférhető itt: Hungarian Educational Research Journal Volume 12 Issue 4: Workplace learning in changing contexts. Editors: Karen Evans, Helen Bound, and Gábor Erdei (2022) (akjournals.com)