• Kezdőlap
  • MeLLearn
    • Célok
    • Szervezet és struktúra
    • Tagintézmények
    • Egyesületi dokumentumok
  • Platformok
  • Partnerek
  • Nemzetközi kapcsolatok
  • Elérhetőség
  • English Summary
    • Data, Publications
    • International Relations in Lifelong Learning
    • Platforms

MellearN | Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

  • Hírek, események
    • További hírek, események
  • Konferenciák, rendezvények
    • Konferencia
    • Workshop
    • Egyéb
  • Projektek
  • Dokumentumok
    • MELLearN 2017. évi rendes Közgyűlés anyagai
    • 13. LLL absztraktgyűjtemény/Kiadványok
    • Publikációk
    • A 14. MELLearN Konferencia előadóinak absztraktgyűjtemény
  • Blog
    • Cikk
    • Esemény
    • Képzés
    • Egyéb
  • Archívum
    • Események
    • Régi weboldal

EAEA Newsletter 2/2017

2017.03.21.   Hírek, események, Nyitólapra

http://us5.campaign-archive2.com/?u=b04b374858f0d7baa6c0a5b21&id=1255d4863e&e=6331c16a8e

  • MELLEARN KONFERENCIA REGISZTRÁCIÓ

    • Konferencia felhívás 2023
    • Absztrakt kötet
    • Konferencia program 2023
    • Conference Programme 2023
    • Jelentkezés előadók számára
    • Jelentkezés résztvevők számára
  • Legutóbbi bejegyzések

    • Aspects of Quality in Basic Skills Provision. Professional Development at All Level of Implementation
    • Global Bildung Day 2023
    • Digital Ways newsletter 03/2023
    • [EPALE newsletter] Megjelentek az EPALE idei kiemelt témái!
    • eucen Highlights | January 2023
  • RSS Tempus Közalapítvány rendezvények

  • RSS Tempus Közalapítvány nemzetköziesítés

  • RSS Eurydice hírfolyam (angol)

  • RSS International Journal of Lifelong Education

    • Lifelong, lifewide learning for the new abnormal and how digital fits
    • Digital Learning in Higher Education
    • Epistemologies and ethics in adult education and lifelong learning
    • Recognition of prior learning in professional education from an organisational perspective
    • Mothers’ experiences of engaging in blended online learning in higher education
    • Bridging the ‘instruction gap’: how ICT instructors help older adults with the acquisition of digital skills
    • Emergence studios: bringing collaboration and iteration into the social sciences
    • Does father’s class or mother’s education matter more? Decomposing and contextualising the influence of social origin on adult learning participation
    • Female’s self-concept as online learners in the context of lifelong learning in prisons
    • On older learners’ naïveté: an examination of the emancipatory function of critical older adult education
  • RSS UNESCO Institute for Lifelong Learning

    • Webinar 'Pluriversal Literacies for Sustainable and Equitable Education'
    • DVV International joins the UNESCO Global Alliance for Literacy as Associate Member
    • UNESCO Institute for Lifelong Learning (UIL): annual report, 2022
    • GAL representatives invited to discover the data tool, e-PASS
    • IRE Call for Abstracts for Special Issue: Lifelong learning in emergencies: Pushing the epistemological boundaries
    • Literacy educators in Nigeria enhance their digital skills for instruction
    • Literacy professionals in Côte d’Ivoire improve their digital skills
    • International Women’s Day: 'Behind the scenes: How UIL’s female staff promote its mandate'
    • 7th World Forum for Lifelong Learning: Health education for all, today and tomorrow
    • Huawei joins the UNESCO Global Alliance for Literacy as Associate Member
  • EPALE Magyarország

    EPALE Magyarország
  • Szakmai folyóiratok

    European Lifelong Learning Magazine/ELM: https://elmmagazine.eu/
    Felnőttképzési Szemle: http://epa.oszk.hu/01200/01251
    Neveléstudomány: http://nevelestudomany.elte.hu/
    Szakképzési Szemle: http://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=447
    Tudásmenedzsment: http://kpvk.pte.hu/content/megjelent-szamok-tudasmenedzsment
    EDUCATIO: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio.php
    International Journal of Lifelong Education: http://www.tandfonline.com/loi/tled20
    International Review of Education:
    ELM MAGAZINE: http://www.elmmagazine.eu/theme-issues/
    Opus et Educatio: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU

  • Naptár

    2017. március
    h K s c p s v
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « febr   ápr »
  • Elérhetőség

    MELLearN Egyesület
    Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Humán Fejlesztési és Művelődéstudományi Intézet

    7633 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó
    Tel: +3630/5731499 skype: nbbank1

    A honlap a GDPR adatkezelési és adatvédelmi szabályait betartva működik!
  • Bejelentkezés


MELLearN Egyesület - Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

Székhely: 7633 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó

Adósz.: 18565463-1-02

Szlasz.:10300002-34611980-00003285

Powered by WordPress | Theme Designed by: click here | Thanks to Nintendo 3ds r4i, Nintendo r4 and Geschäft