• Kezdőlap
  • MeLLearn
    • Célok
    • Szervezet és struktúra
    • Tagintézmények
    • Egyesületi dokumentumok
  • Platformok
  • Partnerek
  • Nemzetközi kapcsolatok
  • Elérhetőség
  • English Summary
    • Data, Publications
    • International Relations in Lifelong Learning
    • Platforms

MellearN | Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

  • Hírek, események
    • További hírek, események
  • Konferenciák, rendezvények
    • Konferencia
    • Workshop
    • Egyéb
  • Projektek
  • Dokumentumok
    • MELLearN 2017. évi rendes Közgyűlés anyagai
    • 13. LLL absztraktgyűjtemény/Kiadványok
    • Publikációk
    • A 14. MELLearN Konferencia előadóinak absztraktgyűjtemény
  • Blog
    • Cikk
    • Esemény
    • Képzés
    • Egyéb
  • Archívum
    • Események
    • Régi weboldal

NEMO – Newsletter 11/2017

2017.11.18.   Hírek, események, Hírlevelek, Nyitólapra

A NEMO hírlevél az alábbi linken olvasható:
http://www.ne-mo.org/?tx_newsletter_p%5Baction%5D=show&tx_newsletter_p%5Bcontroller%5D=Email&type=1342671779&c=f5bfcf80413c86c69ea54a19ac223431

  • MELLEARN KONFERENCIA REGISZTRÁCIÓ

    • Konferencia felhívás 2022
    • Absztrakt kötet
    • Konferencia program 2022
    • Conference Programme 2022
    • Jelentkezés előadók számára
    • Jelentkezés résztvevők számára
  • Legutóbbi bejegyzések

    • Elm Magazine: What are the possibilities of learning by making for adults?
    • European Journal of University Lifelong Learning – EJULL 6(1)
    • Oktatás és képzés az EU-ban és itthon – a Tempus Közalapítvány szakpolitikai hírlevele
    • https://uil.unesco.org/event/learning-cities-webinar-spaces-institutions-and-actors-towards-health-learning-pathway-all
    • New publications are out now!
  • RSS Tempus Közalapítvány rendezvények

  • RSS Tempus Közalapítvány nemzetköziesítés

  • RSS Eurydice hírfolyam (angol)

  • RSS International Journal of Lifelong Education

    • Older adults, cognitively stimulating activities and change in cognitive function
    • Between ‘shopper’ and ‘owner’: emerging agency of lifelong learner in South Korea’s marketing-driven expansion of lifelong education
    • The vignettes method for evaluating the social skills recruiters expect
    • Language, identity, & social equity: educational responses to dialect hegemony
    • Online chat and chatbots to enhance mature student engagement in higher education
    • Lifelong education trajectories and futures in Ghana: issues of policy, ideology and practice
    • Skills mismatch in the agricultural labour market in Benin: vertical and horizontal mismatch
    • Aligning skills and lifelong learning for human-centred sustainable development
    • Caliban’s dance
    • Correction
  • RSS UNESCO Institute for Lifelong Learning

    • Side event: Adult learning and education as a lever for transformation
    • A statement of intent: GRALE 5 and the Marrakech Framework for Action
    • Enhancing participatory citizenship for all: The importance of community learning centres
    • Making lifelong learning a reality: a handbook
    • Over 140 countries call for right to lifelong learning to transform education
    • UIL Handbook Making Lifelong Learning a Reality launched at CONFINTEA VII
    • Unlocking the power of citizenship education
    • 5th global report on adult learning and education: citizenship education: empowering adults for change; executive summary
    • 5th global report on adult learning and education: citizenship education: empowering adults for change
    • Adult education does not reach those who need it most, says new UNESCO report
  • EPALE Magyarország

    EPALE Magyarország
  • Szakmai folyóiratok

    Felnőttképzési Szemle: http://epa.oszk.hu/01200/01251
    Neveléstudomány: http://nevelestudomany.elte.hu/
    Szakképzési Szemle: http://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=447
    Tudásmenedzsment: http://kpvk.pte.hu/content/megjelent-szamok-tudasmenedzsment
    EDUCATIO: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio.php
    International Journal of Lifelong Education: http://www.tandfonline.com/loi/tled20
    International Review of Education:
    ELM MAGAZINE: http://www.elmmagazine.eu/theme-issues/
    Opus et Educatio: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU

  • Naptár

    2017. november
    h K s c p s v
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
    « okt   dec »
  • Elérhetőség

    MELLearN Egyesület
    Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Humán Fejlesztési és Művelődéstudományi Intézet

    7633 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó
    Tel: +3630/5731499 skype: nbbank1

    A honlap a GDPR adatkezelési és adatvédelmi szabályait betartva működik!
  • Bejelentkezés


MELLearN Egyesület - Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

Székhely: 7633 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó

Adósz.: 18565463-1-02

Szlasz.:10300002-34611980-00003285

Powered by WordPress | Theme Designed by: Shop | Thanks to Site, R43dsnl and Here