• Kezdőlap
  • MeLLearn
    • Célok
    • Szervezet és struktúra
    • Tagintézmények
    • Egyesületi dokumentumok
  • Platformok
  • Partnerek
  • Nemzetközi kapcsolatok
  • Elérhetőség
  • English Summary
    • Data, Publications
    • International Relations in Lifelong Learning
    • Platforms

MellearN | Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

  • Hírek, események
    • További hírek, események
  • Konferenciák, rendezvények
    • Konferencia
    • Workshop
    • Egyéb
  • Projektek
  • Dokumentumok
    • MELLearN 2017. évi rendes Közgyűlés anyagai
    • 13. LLL absztraktgyűjtemény/Kiadványok
    • Publikációk
    • A 14. MELLearN Konferencia előadóinak absztraktgyűjtemény
  • Blog
    • Cikk
    • Esemény
    • Képzés
    • Egyéb
  • Archívum
    • Események
    • Régi weboldal

New publications are out now!

2022.06.13.   Nyitólapra

https://t213e6c24.emailsys1a.net/mailing/69/5375167/19332447/2311/b61a8a71e0/index.html

  • MELLEARN KONFERENCIA REGISZTRÁCIÓ

    • Konferencia felhívás 2023
    • Absztrakt kötet
    • Konferencia program 2023
    • Conference Programme 2023
    • Jelentkezés előadók számára
    • Jelentkezés résztvevők számára
  • Legutóbbi bejegyzések

    • Higher education institutions must evolve into beacons of lifelong learning
    • International SVEB Newsletter: eduQua: Quality label for the international adult education community
    •  [EPALE newsletter] Megkezdődött a Készségek európai éve!
    • ÚMSZ
    • From policy to practice: innovative professional development for basic skills teachers through MOOCS
  • RSS Tempus Közalapítvány rendezvények

  • RSS Tempus Közalapítvány nemzetköziesítés

  • RSS Eurydice hírfolyam (angol)

  • RSS International Journal of Lifelong Education

    • The European year of skills 2023: skills for now and in the future?
    • Promoting facilitators’ career development and workplace engagement: a missing link from the provision of adult education programs in Ethiopia
    • Lifelong training approaches for the post-pandemic workforces: a systematic review
    • A design approach for financial literacy curriculum targeting smallholders in Papua New Guinea
    • Birkbeck 1823-2023 and the future of lifelong learning
    • Making educational videos more engaging and enjoyable for all ages: an exploratory study on the influence of embedded questions
    • Swedish study circles encounter Kenyan chamas: A case study on the global interaction of traditions in non-formal adult education
    • Applying social marketing strategies in entrepreneurship training to turn unemployed adults into entrepreneurs in South Africa
    • Imagining the futures for lifelong education under the “promissory legitimacy” of international organisations
    • Assessment of the community’s technological literacy in the use of mobile phones for rural development
  • RSS UNESCO Institute for Lifelong Learning

    • Institutional practices of implementing lifelong learning in higher education: research report
    • International trends of lifelong learning in higher education: research report
    • Higher education institutions must evolve into beacons of lifelong learning
    • Unlocking potential: How adult learning at university empowered Timmy Long’s transformation
    • ‘We need a bolder agenda to enhance and promote lifelong learning for all.’
    • UIL Learning Hub launched
    • UIL launches online course on implementing e-PASS
    • Have fun learning as a family with UIL’s new online course
    • Speech by David Atchoarena at the Berlin Partner Reception
    • How literacy educator Rita Rani Sarker transforms lives of adult learners
  • EPALE Magyarország

    EPALE Magyarország
  • Szakmai folyóiratok

    European Lifelong Learning Magazine/ELM: https://elmmagazine.eu/
    Felnőttképzési Szemle: http://epa.oszk.hu/01200/01251
    Neveléstudomány: http://nevelestudomany.elte.hu/
    Szakképzési Szemle: http://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=447
    Tudásmenedzsment: http://kpvk.pte.hu/content/megjelent-szamok-tudasmenedzsment
    EDUCATIO: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio.php
    International Journal of Lifelong Education: http://www.tandfonline.com/loi/tled20
    International Review of Education:
    ELM MAGAZINE: http://www.elmmagazine.eu/theme-issues/
    Opus et Educatio: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU

  • Naptár

    2022. június
    h K s c p s v
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
    « máj   aug »
  • Elérhetőség

    MELLearN Egyesület
    Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Humán Fejlesztési és Művelődéstudományi Intézet

    7624 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó
    Tel: +3630/5731499 skype: nbbank1

    A honlap a GDPR adatkezelési és adatvédelmi szabályait betartva működik!
  • Bejelentkezés


MELLearN Egyesület - Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

Székhely: 7624 Pécs, Rókus utca 2. P épület 1. emelet P/3. ajtó

Adósz.: 18565463-1-02

Szlasz.:10300002-34611980-00003285

Powered by WordPress | Theme Designed by: r4 3ds uk | Thanks to Voir cette, R4i 3ds and R43dskarte.de