• Kezdőlap
  • MeLLearn
    • Célok
    • Szervezet és struktúra
    • Tagintézmények
    • Egyesületi dokumentumok
  • Platformok
  • Partnerek
  • Nemzetközi kapcsolatok
  • Elérhetőség
  • English Summary
    • Data, Publications
    • International Relations in Lifelong Learning
    • Platforms
MellearN Egyesület
  • Hírek, események
    • További hírek, események
  • Konferenciák, rendezvények
    • Konferencia
    • Workshop
    • Egyéb
  • Projektek
  • Dokumentumok
    • MELLearN 2017. évi rendes Közgyűlés anyagai
    • 13. LLL absztraktgyűjtemény/Kiadványok
    • Publikációk
    • A 14. MELLearN Konferencia előadóinak absztraktgyűjtemény
  • Blog
    • Cikk
    • Esemény
    • Képzés
    • Egyéb
  • Archívum
    • Események
    • Régi weboldal

NEMO – Newsletter 05/2017

2017.05.19.   Hírlevelek, Nyitólapra

http://www.ne-mo.org/?tx_newsletter_p%5Baction%5D=show&tx_newsletter_p%5Bcontroller%5D=Email&type=1342671779&c=7763681cff7d79d731e39213dbe92f41

  • Felhívás

    14. MELLearN Lifelong Learning Konferencia»
  • Legutóbbi bejegyzések

    • [Let Europe Know About Adult Education] Invitation to event and workshop “JOURNALISM & PUBLIC RELATIONS FOR ADULT AND BASIC EDUCATION”
    • XXIV. “Multimédia az oktatásban” nemzetközi konferencia
    • TEMPUS Hírlevél – 2018. április
    • PASCAL International Observatory Site Digest for 24/04/18
    • Here is the latest CR&DALL Site Digest for 19/04/18
  • RSS Tempus Közalapítvány rendezvények

    • Stipendium Hungaricum Információs nap
    • EAIE 2018 Konferencia és Kiállítás
    • Beszámoló információs nap a 2017-ben nyertes Iskolai, óvodai stratégiai partnerségek projektek intézményi koordinátorai számára
    • Beszámoló információs nap a 2017-ben nyertes Iskolai, óvodai stratégiai partnerségek projektek intézményi koordinátorai számára
    • Felsőoktatási Erasmus koordinátorok bevezető képzése 2018
  • RSS Tempus Közalapítvány nemzetköziesítés

  • RSS Eurydice hírfolyam (angol)

    • Just published:
      A new Eurydice report shares insights on the practices, perceptions, and policies of the teaching profession in Europe.
    • Just published:
      A new Eurydice Brief shares insights on how European countries tackle early leaving from education and training.
    • Just published:
      Eurydice Brief - Modernisation of Higher Education in Europe: Access, Retention and Employability
    • Just published:
      Education: the end of the alpha-male ?
    • Just published:
      Adult Education and Training in Europe: Widening Access to Learning Opportunities
  • RSS International Journal of Lifelong Education

    • Conceptual foundations for understanding inequality in participation in adult learning and education (ALE) for international comparisons
    • University community engagement and lifelong learning: the porous university
    • Andragogy in blended learning contexts: effective tutoring of adult learners studying part-time, vocationally relevant degrees at a distance
    • Learning in the third age: drawing wisdom from reflective stories in community art education
    • Working relationally in and across practices. A cultural-historical approach to collaboration
    • Self-construction and social transformation: lifelong, lifewide and life-deep learning
    • ‘Where are we when we think?’ Space, time and emancipatory education in galleries
    • Reclaiming education: moving beyond the culture of reform
    • Negotiating neoliberalism: developing alternative educational visions
    • Responding to massification: differentiation in postsecondary education worldwide
  • RSS UNESCO Institute for Lifelong Learning

    • Revamp of ALADIN
    • Call for Applications: CONFINTEA Research Scholarships 2018
    • Massive open online courses (MOOCs) in perspective
    • IRE special issues available in open access
    • Learning to live sustainably in cities: Implementing ESD in learning cities in the Arab States
    • Five regional reports examining progress in adult learning and education
    • Cell-Ed: innovative education through cell phones
    • Mobile Learning Week 2018
    • Five new ALADIN members
    • The European Qualifications Framework: supporting learning, work and cross-border mobility
  • Szakmai folyóiratok

    Felnőttképzési Szemle: http://epa.oszk.hu/01200/01251
    Neveléstudomány: http://nevelestudomany.elte.hu/
    Szakképzési Szemle: http://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=447
    Tudásmenedzsment: http://kpvk.pte.hu/content/megjelent-szamok-tudasmenedzsment
    EDUCATIO: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio.php
    International Journal of Lifelong Education: http://www.tandfonline.com/loi/tled20
    International Review of Education:
    ELM MAGAZINE: http://www.elmmagazine.eu/theme-issues/
    Opus et Educatio: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU

  • Naptár

    2017. május
    h k s c p s v
    « ápr   jún »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Elérhetőség

    MELLearN Egyesület
    Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar

    7633 Pécs, Szántó Kovács János u. 1/b.
    Tel: +36 72 501-500 /22513
    Fax: +36 72 251-100
  • Bejelentkezés


2016 MELLearN Egyesület - Felsőoktatási Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért

Székhely: 7633 Pécs, Szántó Kovács János u.1/B. 4/404.

Adósz.: 18565463-1-02

Szlasz.:10300002-34611980-00003285-09

Powered by WordPress | Theme Designed by: online shop | Thanks to Gateway 3ds, R4i3ds kaart and Offizielle Verkäufer